Welkom bij

Wereldwinkel Houten

Mijn winkelwagen

is leeg  

Uw winkelwagen is leeg!

Veelgestelde vragen

Betaalmogelijkheden

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt bij ons betalen via iDEAL (ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankieren).
Je doorloopt via iDEAL dezelfde stappen als bij internetbankieren. Het is makkelijk in gebruik en volgens de beveiligingseisen van jouw eigen bank.

Kan ik met een cadeaubon of VVV card betalen?

Wij accepteren helaas geen VVV Cards of cadeaubonnen, anders dan de eigen cadeaubonnen van Wereldwinkel Houten.

Afhalen en bezorgen

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Binnen de gemeente Houten (inclusief de kernen ’t Goy, Schalkwijk en Tull en ’t Waal) bezorgen wij gratis gedurende de coronacrisis.

De kosten voor bezorging of verzending naar adressen buiten de gemeente Houten zijn afhankelijk van de afstand en grootte van de bestelling.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Zolang je bestelling nog niet verstuurd is kan dat uiteraard. Wil je na ontvangst nog iets wijzigen, kijk dan bij Ruilen en Retourneren.

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?

In principe zijn de artikelen in de webshop op voorraad. Het kan wel eens voorkomen dat een artikel toch niet aanwezig blijkt te zijn. In dat geval nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Hebben jullie het hele assortiment op de website staan?

Nee, helaas (nog) niet. Omdat ons assortiment zeer uitgebreid en wisselend is zal dat ook niet lukken. Voorlopig staat het foodassortiment in de webshop, een aantal schoonmaakproducten en sommige artikelen voor Onderweg, zoals de Doppers en Keep Leaf lunchtasjes. We kiezen ervoor om onze vaste producten online te verkopen. Wel zullen wij in de toekomst een aantal vaste non-food artikelen uit het assortiment Gifts & Living toevoegen.  

Kan ik de producten ook afhalen in winkel?
Ja, dat kan. Je kunt de producten afhalen in de winkel. Dat kan voorlopig donderdag, vrijdag en zaterdag tussen 12.00 en 16.00 uur of op afspraak. Bel dan met 06 30576840 (Wanda de Jong).

Kan mijn bestelling bezorgd worden?
Binnen de gemeente Houten (inclusief de kernen ’t Goy, Schalkwijk en Tull en ’t Waal)  bezorgen wij gratis gedurende de coronacrisis

De kosten voor bezorgen/verzenden naar adressen buiten de gemeente Houten zijn afhankelijk van de afstand en de grootte van de bestelling.

Ruilen en retourneren

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je jouw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot je pakket verzonden is. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice: info@wereldwinkelhouten.nl of 0650823641
Let op: In verband met het Coronavirus zijn we momenteel minder bereikbaar.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terugstuur?
Als je je product binnen 14 dagen terugstuurt of terugbrengt en geen nieuw exemplaar wilt hebben, kun je ervoor kiezen het aankoopbedrag terug te vragen. Het bedrag wordt dan na ontvangst van je bestelling overgemaakt op je rekening. Uiteraard op voorwaarde dat wij het product onbeschadigd retour ontvangen.

Hoe kan ik mijn aankopen ruilen of retourneren?
Bij de webshop van onze Wereldwinkel kun je een artikel ruilen of retourneren binnen 14 dagen na je aankoop. Het is van belang dat de producten die je ruilt of retourneert compleet en onbeschadigd zijn en in de oorspronkelijke verpakking worden geretourneerd. Je kunt je producten per post retourneren, de kosten voor de verzending zijn voor eigen rekening. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice voor de retourprocedure. Het is ook mogelijk om je product te ruilen of retourneren in de winkel.

Product beschadigd of niet compleet?
Is het product beschadigd of niet compleet, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. In overleg met jou regelt de klantenservice dat je een nieuw, onbeschadigd of compleet exemplaar thuisgestuurd krijgt of in de winkel kunt ophalen.