Welkom bij

Wereldwinkel Houten

Mijn winkelwagen

is leeg  

Uw winkelwagen is leeg!

Afhalen en bezorgen

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Binnen de gemeente Houten (inclusief de kernen ’t Goy, Schalkwijk en Tull en ’t Waal) bezorgen wij gratis gedurende de coronacrisis.

De kosten voor bezorging of verzending naar adressen buiten de gemeente Houten zijn afhankelijk van de afstand en grootte van de bestelling.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Zolang je bestelling nog niet verstuurd is kan dat uiteraard. Wil je na ontvangst nog iets wijzigen, kijk dan bij Ruilen en Retourneren.

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?

In principe zijn de artikelen in de webshop op voorraad. Het kan wel eens voorkomen dat een artikel toch niet aanwezig blijkt te zijn. In dat geval nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Hebben jullie het hele assortiment op de website staan?

Nee, helaas (nog) niet. Omdat ons assortiment zeer uitgebreid en wisselend is zal dat ook niet lukken. Voorlopig staat het foodassortiment in de webshop, een aantal schoonmaakproducten en sommige artikelen voor Onderweg, zoals de Doppers en Keep Leaf lunchtasjes. We kiezen ervoor om onze vaste producten online te verkopen. Wel zullen wij in de toekomst een aantal vaste non-food artikelen uit het assortiment Gifts & Living toevoegen.  

Kan ik de producten ook afhalen in winkel?
Ja, dat kan. Je kunt de producten afhalen in de winkel. Dat kan voorlopig donderdag, vrijdag en zaterdag tussen 12.00 en 16.00 uur of op afspraak. Bel dan met 06 30576840 (Wanda de Jong).

Kan mijn bestelling bezorgd worden?
Binnen de gemeente Houten (inclusief de kernen ’t Goy, Schalkwijk en Tull en ’t Waal)  bezorgen wij gratis gedurende de coronacrisis

De kosten voor bezorgen/verzenden naar adressen buiten de gemeente Houten zijn afhankelijk van de afstand en de grootte van de bestelling.